رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم
رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم

صبح زود خر است

امروز از صبح زود که برای من 5.30 دقیقه محسوب میشه دارم چرخ میخورم.حالا بماند که چه شد اما الان داره تو برنامه ی حالا خورشید یه چیز جالب نشون میده یه چالش نشون میده و اون اینه:شما دو تا قرص پیش روتون دارین قرمز شما رو 15 سال میبره عقب میتونید خیلی کار های کرده و نکرده رو دوباره به محک انتخاب ببرید و قرص ابی شما رو میبره به 15 سال بعد و شما 100 میلیارد پول دارید.شما کدوم رو انتخاب میکنین؟؟؟

من واقعا نه دوست دارم به 15 سال قبل برم که تازه پدر فوت کرده بود و من راهی سخت رو اومدم و حاضر نیستم دوباره تجربه اش کنم و حتی نمی خوام به 15 سال بعد برم با 100 میلیارد یا بیشتر چون دلم میخواد حتی با بی پولی اما 15 سال زندگی کنم و از روز های عمرم تا جایی که میشه لذت ببرم.

راستی این برنامه های صبح چقدر لوس و بی نمک هستن...

واقعا چطور میشه روز رو با انرژی شروع کرد وقتی این برنامه ها رو اول صبح میبینه ادم؟؟؟

#حالاخورشید

#رشیدپور

#صبح


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد