رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم
رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم

ملی و راه های نرفته اش و افتضاحی که میلانی فیلم مینامد

مصنوعی مصنوعی مصنوعی مصنوعی

افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح

سوال جدی من اینه که واقعا چه چیزی تو مغز خانم میلانی میگذره؟؟؟

لااقل قبلش فیلم پارک وی آقای جیرانی رو میدیدی...

لااقل چند تا فیلم دست صدم همین سینمای خودمون رو میدیدی ...

خوشحالم که فیلمتون رو دانلود کردم و نخریدم یا نرفتم سینما ببینم خوشحالم که حد اقل باعث نشدم شما به پول یامفت نرسید تا دوباره فیلم های درپیت بسازین.

شما یکم در دادگاه ها سرک بکشین چهار تا پرونده بخونین تا بفهمیم چه مشکلات بزرگ تری در ازدواج جوانان موج میزند.بی کاری،فقر،فساد های بی در وپیکر،اعتیاد.

الان که هر بچه ای هزار جور راه برای طلاق بلده واقعا چرا این محملاتی را سر هم کردی؟؟؟

این همه هزینه برای ساخت این خزعبلات ؟؟؟

چرا فکر میکنی اگر جامعه مزخرف ما را مزخرف تر و مرد ها زیر بار زندگی له شده این روزگار را به لجن بکشید از طرف زن ها تقدیر میشوید؟؟؟

خودم رو مجبور کردم که تا ته فیلم ببینم شاید کمی بتوانم نظرم رو عوض کنم ولی هرچه بیشتر پیش رفت این دلقک بازی افتضاح بدتر شد.

/////

به نظرم هر عنصر خالق هنری باید کمی از جامعه خود تاثیر بگیرد باید اثار موازی با جامعه را ببیند و رصد کند باید همگام با مردمش قدم بردارد باید حرف دل مردم را بزند کاری که بسیاری از هنرمندان ما بلد نیستند در فضای بسته ی ذهن خود اثاری را خلق میکنند که درد جامعه نیست از واقعیت بدور است چهره مصنوعی از رفتار اجتماعی را نشان میدهد به نوعی هیستریک و ناشی زندگی شخصی خودشان است که کمبود های ذهنی خود را می خواهند برچسب کنند به مردم .

خوب یادم است که یک روز احمدی نژاد گفت مشکل جوون های ما مدل موی انهاست؟ مردم هر طور دلشان بخواهد میتونن بگردن و لباس بپوشن ما باید بریم اقتصاد را درصد کنیم...

با این حرف های دلبرانه آمد و رید به اقتصاد و فرهنگ و ساختار و حکومت هم  تا همین امروز انگار پای او ایستاده و هزینه می دهد.

هنرمندانی مثل تهمینه میلانی شبیه احمدی نژادند حرف های مصنوعی و شعاری میدهند و درد اصلی جامعه را پنهان میکنند حرفی که حکومت دوست دارد میزنند تا بار مشکلات را به جای جامعه به دوش عقده های خانواده گی بیندازند.

خانم میلانی اگر بگویم فیمل نسازید مگر شما به گوشتان میرسد ؟ پس می گویم فیلم بسازید من هم میبینم و نقد میکنم بلکه به مسیر مردم بیایید و کمی ادا های به ظاره فمنیستی خود کم کنید (کاش حد اقل چند کتاب در زمین فمنیست می خواندید ) من فیلم های شما را در سینما ندیدم و نخواهم دید دانلود میکنم و با افتخار نقدتان میکنم و همه جا هم از اثار ضعیفتان می گویم و به دیگران هم توصیه میکنم فیلم هایتان را نبینند بس که ...

این فیلم رو ببینید  و حرص بخورید که ایندقدر ضعیفه براش نقد بنویسید تا هنرمندان این چنینی با سرمایه های گرانبهای این کشور کارهای تاثیر گذار انجام بدهند باور کنید بودجه میلیاردی فیلمی مثل این میتواند خرج بسیاری از کودکان کار بشود که اینده ای بهتر داشته باشند تا ساخت فیلم های فارسی که حتی  نگاه کردن به پوسترشان هم از ارزش نگاه ادم کم میکند...

پ.ن:معلومه خیلی عصبانی ام ؟ یکی نیست بگه چرا همون اول فیلم و بی خیال نشدم ...واقعا منتظر بودم بالاخره یک جایی چیزی و حتی دیالوگی بگوید که ارزشش را داشته باشد...من کلا اینطوری هستم به همه فرصت میدهم به کتاب ها به فیلم ها به سریال ها...ادم صبوری هستم اما وقتی بریدم دیگه بر نمیگردم.

یه فیلم دیگه هم امروز دیدم که فوق العاده بود و میزارم برای فردا و خوشحالم که اون فیلم رو اول دیدم و از لدت خوب بودن اون هنوز کیفورم پس میزارم سر فرصت بگم ازش تا حتما اگر دوست داشتین برین ببینین و لذت ببرین...

راستی چرا ما اینقدر در سینما داریم پس رفت میکنیم؟

به نظرم رمان ها و داستان ها و حتی تاتر هم داره جلو میزنه از فیلم ها و البته موسیقی بی در و پیکرمون ...

به کجا قرار برسیم؟


نظرات 1 + ارسال نظر
مارال یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 14:59 http://mypersonalnotes.blogsky.com

معلومه خیلی عصبانی بودین چون غاطهای املایی داشتین :) . دیروز پوستر این فیلم رو دیدم و فقط چون خیلی درس دارم نخریدم که وقتم روش تلف نشه . خوشحالم که نخریدمش

شرمنده از بابت غلط املایی ها...واقعا روایت داستانی و غلط های روایتیش از متن من هم بسیار فاجعه بار تره.
کاش اینها فیلم نسازن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد