رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم
رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم

در حال تنهایی

دلار نزدیک به 7 هزار تومان شد...

تلگرام فیلتر شد...

ترامپ برجام را بصورت جدی تهدید کرد.

کره جنوبی و شمالی نزدیک تر از همیشه ...

سکه مرز دو میلیون تومن را رد کرد.

هر روز پر میشه از خبرهایی که فقط برای ما تشویش رو زنده میکنن.گاهی دلم میخواد روزمررگی هام و بنویسم ولی گاهی انقدر پوچ و خالی هستند که چیزی برای نوشتن وجود نداره...

با احتساب امروز تقریبا دو ماه میشه که کار خاصی انجام ندادم.

چند تا کتاب خوندم

سعی کردم باشگاه برم و نظمش رو به هم نریزم

دارم میبرم

خسته شدم

دلم میخواد برم از این کشور ولی هر چی ضرب وتقسیم وجمع میکنم جور در نمیاد.

حوصله فیلم و سریال هم ندارم.

فقط این و نوشتم اگر یه روزی حالم بهتر شد بدونم اینروز ها حالم اصلا خوب نیست.حوصله هیچ کس رو ندارم هیچ کس.

فکر مهاجرتم.باید برم این قفل خیلی سنگینه نمیزاره پرواز کنم باید کلیدش رو پیدا کنم و پربکشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مارال شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 07:43 http://mypersonalnotes.blogsky.com

فکر مهاجرت :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد