رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم
رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم

انتقام و دیگر هیچ

امشب در عالم مستی و سر خوشی یه فیلم جالب دیدیم...

Wild.Tales.2014

یک فیلم چند اپیزودی در مورد انتقام.

بخش اعظمی از فکر و خیالات من در مورد بعضی ها به انتقام مربوط میشه.چیزی که هیچوقت عملی نمیشه و فقط در خود من مدام تکرار میشه.

همیشه یاد دختر ته تغاری "ند استارک"/"آریا" می افتم که برای انتقام گرفتن چه راه طولانی رو رفت و در اخر تغریبا تا اینجا که موفق بوده.

سودای انتقام گرفتن از بعضی ها رو درون خودم دارم اما فقط مثل "خیلی عصبانی بودن" به نظر میرسه.

یه فهرست از ادم هایی که میدونم اگر من هم انتقام نگیرم چرخ روزگار همین کار رو باهاشون میکنه پس فعلا نشستم که روزگار کار خودش رو بکنه و من فقط نگاه کنم.

چیزی که مطمئنم اینه که اگر این ادم ها نبودن من فعلی هم این طوری نبودم.

از پدر بزرگم بگیر تا عموی بزرگم تا عباس محمدی وخواهرش که شریک های پدر بودن و کلی پول بالا کشیدن تا "ک.ا"که مسیر زندگی من رو عوض کرد و در واقع زیر و رو کرد.

خیلی ها که توی این لیست هستن و خودشون خبر ندارن.

شدم مثل سحر ناز تو برره که یه عروسک داشت و سوزن تو بدنشون فرو میکرد و اسمشون رو میگفت و مدام میگفت "وودو" "وودو".

یا مثل سریال انیمه ای "دفترچه مرگ" که اسم هرکسی تو دفتر چه نوشته میشد میمرد.

اما مرگ انتقام خوبی نیست.یعنی پایان خوبی برای انتقام نیست.با مرگ همه چیز در دنیای فانی اون ادم ها تموم میشه.درد ها رنج ها و سختی ها.و این اصلا مد نظر من نیست.

در ثانی هر اتفاقی برای اون ادم ها بی افته برای من فرقی نمیکنه.نه عمرم بر میگرده نه شخصیتم که تحقیر شده التیام پیدا مکینه و نه حالم بهتر میشه.پس همیشه بعد از فکر انتقام .دلم خواسته جای اون همه رنج بهم ارامش بر گرده.بهم خوشی برگرده.

اونقدر که فراموش کنم یه روزی چه چیز هایی رو از دست دادم.

حتما این فیلم رو ببینید.حتما که میگم از اون حتما های خیلی موکد هست و قطعا اگر کسی  این فیلم رو نبینه بخشی از تاریخ سینما در مورد انتقام رو ازدست داده شاید تمامش رو حتی...

میدونی وقتی مستی نوشتن راحت تره چون ادم خسته نمیشه که هیچ کره میکنه و دلش میخواد بیشتر بنویسه اما یه چیزی که پا به پاش میاد خواب تو حال مستیه.

میرم که سیگار اخر امشب و بگیرونم و یک لیوان اب تگری بزنم به بدنم و بخوابم وبه فردا ها فکر کنم و به اینده ای که ...

نه.............نه....................نه

فقط از حال لذت ببرم...

فقط حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد