رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم
رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم

فضایی ها

خوب امشب یه فیلم دیدم به اسم ufo

یه دیالوگ جالب داست که ذهنم و مشغول خودش کرده

"سه تا سوال اساسی در دنیا وجود داره

آیا خدا وجود داره؟

وقتی می میریم چه اتفاقی برامون می افته

ایا ما در هستی تنهاییم؟

کافیه بتونی جواب یکی ش و پیدا کنی"

برای من به شخصه سوال اول دوم خیلی اهمیت نداره ولی به شدت علاقمندم که بدونم ایا ما در جهان هستی تنها هستیم یا تمدن هایی پیش تر یا جلوتر از ما هم وجود دارند...؟

برای اینکه موقع خواب کسخول نشم مجبور یه فیلم دیگه ببینم که شاید اون فیلم درگیرم کنه پس میرم برای فیلم بعدی.

امروز یه کار مفید انجام دادم و حالم کمی بهتر شد.یه روزی میشه که ما سراغ خدمات در برابر خدمات یا کالا در برابر کالا میریم شاید اون روز امروز بوده.برای صافکار ماشینم یه دراور تعمیر کردم به جای صافکاری در و الان خیر سرم خوشحالم که 200 هزار تومن از جیبم نرفت.

برادر وسط امشب خاک صرب رو ترک میکنه و میره که از ایتالیا سر در بیاره.چقدر دلم میخواست این ماجراجویی سهم من بود.اگر به سلامت برسه من یه نفس راحت میکشم.

خواهش میکنم نمیر و به سلامت برس هلند یا هر قبرستون دیگه ای و اروم بگیر و زندگی لعنتی جدیدت رو بساز و ما رو از نگرانی در بیار.

خواهش میکنم برای یک بار توی زندگیت مردونگی کن و از این استرس دائم خلاصمون کن

خواهش میکنم

خواهش میکنم

خواهش میکنم

نظرات 1 + ارسال نظر
مارال شنبه 14 مهر 1397 ساعت 15:21 http://mypersonalnotes.blogsky.com/

منم تو راه مسافرتم 7 تا فیلم دیدم . تو وبلاگم تعریف میکنم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد