رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم
رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم

هنر برای هنر/ عشق برای عشق/وگاهی سیاست

Liberal Arts 2012

وای

وای

وای

این فیلم چقدر بی نظیره..

توی این چند روز که دارم ارشیو فیلم های ندیدم رو مرتب میکنم همش میترسیدم برم سراغ قسمتی که جدا کردم و فیلم های عاشقانه رو توش گذاشتم...

راستش میترسم...شایدم یه جور فرار از خودمه.میترسم که یاد خاطره هام بی افتم و ازار ببینم.

واقعا نمیشه فیلم رو توصیف کنم.از اون دسته فیلم هایی که میتونم بگی فلان فیلم رو دیدی ؟اگر ندیدی نصف عمرت بر فناست.

ذوق دارم از دیدنش.حال خوب دارم .سرشارم از جوونی سرشار از روز های پیش رو.

و چیز دیگه نمی تونم بگم...

یه فیلم هم دیشب دیدم..البته سه تا دیدم که یکیش 

V for Vendetta(2006)

بود.در مورد حاکمان و مردمان...این رو هم نمیشه تعریف کرد.اصلا فیلم خوب رو نمیشه تعریف کرد فقط باید دید.زدم تو کار فیلم های ارشیوم و چقدر فیلم خوب ندیده دارم...چقدر زیاد...

بهترین کاری که میتونم در این روزهای مسخره انجام بدم همینه...داستان بخونم...فیلم ببینم...و اینجا بنویسم...

ادم های زیادی اینجا نمی ان و خوبی خلوت بودن اینجا همینه که خیلی طرفدار نداره...

دلم یه سفر بلند میخواد و یه کلبه تو دل جنگل...پولش باشه بدم نمی اد برم...وقتی پولش نیست حوصلشم نیست پس ارزون ترین دلخوشی هام و بهش میرسم که گفتم...بزارین برم با حال خوشم تنها باشم،من فقط از دنیا همین حال خوش رو میخوام...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد