رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم
رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم

همینجا

همین که اینجا سوت و کوره خودش برام نعمتیه.

فضای مجازی داره به سمتی میره که ادم های به جای نزدیک شدن به هم و گفتگو دارن هی از هم دور میشن ...انگار این دوری بهترم هست چون طرفداراش داره روز به روز بیشتر میشه...

وقتی از کسی خبری نداری انگار سردرگمی و گیج ولی یه جایی میفهمی لزومی نداره ...اون به هر دلیلی دلش یه سبک دیگه از زندگی رو میخواد و تو نمی تونی بهش تحمیل کنی چطور باشه یا چطور نباشه...

داشتم دیروز به دوستی میگفتم استانه ی تحمل ادم ها اومده پایین...بعد خوب که فکر میکنم میبینم داره نابود میشه...پرخاشگری و تحمل نا پذیری ادم ها داره فاجعه به بار میاره...

و به این فکر کردم چقدر از ادم های مذهبی و الکی خوش بدم میاد.چقدر از کسایی که هر غلطی دلشون میخواد میکنن و خودشون ول میکنن تو اغوش پروردگار و فاز میگیرن بدم میاد چقدر از منش و رفتار و شخصیتشون بدم میاد.اینها بر خلاف ما ها که همه چیز و دایورت میکنیم رو قسمت چپمون همین کار و با خدا میکنن و در واقع کاراییش براشون همین قدره که خدا براشون حکم مخزن دایورت و داره و راحت بی خیال میشن و دست میکشن و به دایورتشون واگذار میکنن.

چقدر این قشر حال بهم زن و مزخرفن.

سوم خرداد تولد یه دوستی بود که خیلی برام عزیز بود و نمیدونم چرا خیلی ها مشکل داشتن که دوستم باشه و خوب به هر دلیلی دیگه کنارم نیست ولی من همیشه اعتقاد دارم بهترین ادمی بود که تو زندگی من میتونست خیلی کمک حالم باشه ...

دارم یه سریال میبینم که خب البته چیز جدیدی نیست ولی چیز های جدیدی دارم ازش یاد میگیرم و شاید مهمترینشون اینه که شما مسئول حفظ رازهاتون هستین به خودتون خیانت نکنید چون اگر اینکار و کردید دیگه نمیتونید از بقیه انتظار وفاداری داشته باشید.در واقع ادم ها گوساله تر از اونی هستن که بهشون اعتماد کرد و بهشون راز گفت به هیچ کار ادمیزاد هم نمیاد.

ما یه مشت گاو ناطق بی منطقیم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد