رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم
رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم

وقتی قاط میزنم

کلا وقتی عصبانی میشم فقط باید بنویسم.عادتی که سالها با منه .وقتی که به شدت از دست خودم عصبانی ام.وقتی چشم باز میکنم و میبینم بیش از دیگران به خودم ظلم کردم .اجازه دادم ادم ها با رفتاراشون بهم جفا کنن .تجربه ی تلخیست .معمولا این جور وقت ها دوست دارم تنها باشم و بنویسم هیچ کس نمیتونه ارومم کنه این بازه زمانی متغیره و رکورد 5 سال یا بیشتر رو هم دارم و یادمه یه روز هایی این حس چه اثر هایی رو برام خلق کرده اما خوب بد ترین حالت وقتیه که تو عصبانیت قضاوت میکنم  .پیش خودم و کاملا غیر منصفانه .همیشه هم با خودم مشاجره دارم. این بدترین حالت از حس موجوده.امیدوارم زودی خوب بشم.خود ارومم رو خیلی دوست دارم اگر این ادم نما ها بزارن
نظرات 1 + ارسال نظر
نسرین چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 03:47 http://yakroozeno.blogsky.com/

صداقت نوشته هات حرف نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد