رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم
رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم

بعد از ما یا به موازات ما یا همین نزدیکی دقیقا کنار ما

یکی از کارایی که این روز ها انجام میدم گشتن توی اینستاگرام و دیدن شیوه زندگی مردمه یعنی دقیقا میرم تو قسمت سرچ ها و صفحه های مردم و چرخ میزنم .یه چیزی که برام عجیبه نحوه ترغیب ایرانی ها برای جمع کردن دنبال کنندست دختر هاو پسر هایی که به اقتضای سنشون دست به هر جور رفتار و پوششی میزنن برای اینکه محبوب تر به نظر برسن جالب تر اینکه وقتی یه نفر رو توی صفحه شون تگ میکنن فقط برای اینه که بگن از اونا شاخ ترن نه اینکه من از باب مذهبی بخوام مسله رو مطرح کنم صرفا اینکه فکر میکنم با این وضعیت در اینده ای  نزدیک شاهد نسلی عقده ای و مریض جنسی باشیم که هر روز داره از معیار های انسانی فاصله میگیره نسلی تجمل گرا و مصرف کننده زیبایی هایی مصنوعی و فوتوشاپی برای جذب مخاطب نسلی جاه طلب و همیشه طلبگار .واقعا زندگی در کنار این نسل که هیچ چیزی برای ارزش گذاری در وجودشان نیست و بد بختانه این نسل را ما به اینجا کشاندیم با رفتار های مغرضانه و منفعل .دقیقا فکر میکنم ما مقصر هستیم نسلی که تو سری خور بودیم بله قربان گو بودیم در برابر ظلم سر خم کردیم و هر جا حقی از ما ضایع شد پا پس کشیدیم نسلی که حتی در مناضعات خانوادگی همیشه کوتاه امدیم و تقصیر را گردن گرفتیم گاهی حسادت میکنم به نسلی که امروز عنان جامعه را در دست گرفته انها شخصیت نهفته درون ما هستند ویژگی هایی که خیلی از هم نسل های من دلشان میخواست اینچنین باشندو نبودند و نشدند.

اوضاع کشور تقریبا نابسامان است البته واقعیت امر این است که تقریبا را هم باید حذف کرد و باید گفت اوضاع کشور اصلا خوب نیست .درگیر یک جنگ عقیدتی هستیم ان هم خارج از مرز ها برای حفظ عقیده ای که اساسا وجود خارجی ندارد در ظاهر برای مبارزه با ظلم و بی عدالتی می جنگیم اما در عمل داخل کشور مملو از ظلم و بی عدالتی هستیم حال با این وضعیت چه کسی باور میکند که ما به دنبال صلح هستیم وقتی در داخل هیچ صلحی وجود ندارد . زندانی های بی حساب و کتاب رعب و وحشت امنیتی بگیر و ببند های عقده ای گونه و من مدام با خودم می اندیشم که نسل بعدی سیاست مداران ایران چگونه عمل خواهند کرد ؟و برایم مثل روز روشن است که با این روش چیزی که نصیب مردم میشود تباهی و ویرانی ست.

حالا که این همه غر زدم برای اخرین کلمات دلم میخواد بگم با اونکه دلم نمیخواد یک حکومت مذهبی بی اعتقاد بر کشور حکومت کنه اما دلم نمیخواد حکومت بعدی تمام ارزش ها رو نابود کنه و شاهد بی بند و باری فکری  باشیم دلم نمیخواد در کنار مردمی زندگی کنم که از عقده ی حجاب به برهنگی برسن از عقده ی ازادی به ولنگاری برسن من فقط دلم میخواد مردم این کشور شاد باشن و خوشحال سر زنده باشن و مترقی . چیز زیادی نیست باور کنیم. کاش یکی این اینستاگرام لعنتی رو بترکونه تا اینقدر من حرص نخورم