رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم
رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم

ادم مهمتری باشیم

تقریبا یک هفته ای میشه که دست و دلم به کاری نمیره.به غیر از گردن درد که یادگاری سفر امسال بود پا درد هم بهش اضافه شده تا این درد های ریز و درشت حسی برای بیرون رفتن از لاک رخوت رو برام سخت کنه .اما همچنان مشتاق نوشتنم همچنان در ارزوی رسیدنم و همچنان در رویاهایم سیب سعادت میچینم.

اتفاقات سیاسی این چند وقت به غیر گران شدن دلار و شاخ و شانه کشیدن سیاست مداران احمق در همه جای دنیا( از جمله همین خراب شده ای که درش هستیم)راه نیافتن  هلند دوست داشتنی به جام جهانی و رئیس جهمور شدن جورج وآآ  و چند تا خبر قابل پیش بینی دیگه خبر خاصی نبود .

اما اتفاق مهم برای من دیدن سریال  shamless بود.سریالی که جهان بینی من وبه دنیا حتی ،عوض کرد به مرگ به نگاه طنز نگریستم و به زندگی به گونه ای بازی .اینکه ادم های سریال چقدر در به گه کشیدن زندگی شان نقش پر رنگ پر رنگی دارند طوری است که قطعا ادم خودش را شبیه یکی از اینها میگذارد.اصلا داستان سریال ما هستیم تمام ادم های کره زمین و تصمیم هایمان.اما مسله دیگه که من ودر گیر کرد این بود که قطعا باید فکر جدی در مورد اینده بکنم چون زندگی در ایران نهایت فرصت سوزی است که یک ادم میتونه در مورد خودش رقم بزنه و با تصمیم احمقانه عمرش وتلف کنه و شدیدا دنبال راه حلی هستم برای رفتن نمی دانم کی ولی یک روز که دیگر صبرم تمام شود فقط یک کوله پشتی میخواهم و کفش راحت برای پیاده روی و هر طور شده میکنم و میروم البته که تنها هم نیستم و رفیق جان هم قرار است بیاید اما اول باید تلاش کنیم که به محترمانه ترین شکل ممکن این کار را انجام دهیم و اگر نشد به هر روش مزخرفی شد انجامش دهیم.

سریال ببینیم و در انها زندگی کنیم و میتوانیم بار ها زندگی ها را تجربه کنیم.برای یک بار زندگی شاید همه تجربه ها کافی نباشد باید خودمان را برای تناسخ بعدی اماده کنیم شاید قرار است بار بعدی ادم مهمتری باشیم ...

#سریال

#فیلم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد