رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم
رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم

سوزن های گیر کرده

The Scribbler

Sucker Punch

دو تا فیلم روانشناسی...شاید با اولی خیلی ارتباط بر قرار نکنین چون مرز بین تخیل و واقعیت با لایه های روانشناسی یه جور میخوام توضیح بدم که فکر کنیم مثلا من خیلی منتقدم...شخصیت هر دو تا داستان دختر هستن.نمی دونم چرا تو این فیلم ها اکثر مشکلات روانی مال دختراست(دو نقطه خط پرانتز باز) به هر حال فیلم اول خیلی چنگی به دل نزد تکلیف ادم با داستان مشخص نیست و اخر داستان سمبل میشه اما نکات روانشناسانه خوبی مطرح میشه اگر دیدین و خوشتون نیومد به دل نگرین چون نمره کلیش هم زیاد بالا نیست...

 در مورد فیلم دوم خیلی حرف دارم...ولی اگر رفتین و سرچ کردین و پوسترش و دیدین گول نخورین...این فیلم بر خلاف ظاهرش و چیزی که میبینید نه فیلم جنگیه نه فیلم اکشن یه درام دردناکه مشکلات روانشناسی و شاید باور نکنید اما من اخر فیلم بد جور شوک شدم به ندرت از انتهای فیلمی غافلگیر میشم اما این فیلم در انتها من و تکون داد....

نمی دونم وقتی ببینی چه نظری خواهید داشت اما یه جمله تو ذهنم تولید کرد دقیقا وقتی فکر میکنی رهایی فرا رسیده وارد قفسه بعدی میشی دقیقا همونی که فکر میکنی کلید ازادیت دستشه زندان بان تِ.

یه وجه اشتراک اکثر فیلم های خوب اینه که به بهترین شکل ممکن شعار میدن...اما طوری اینکار و میکنن که برداشت ادم ها خیلی اوقات متفاوت از نگاهشون به فیلمه...حالا وقتی دیدین شاید بهتر متوجه بشید..توضیح در مورد داستان ندادم که کنجکاو بشین برین ببین...

یه نکته :از دیدن فیلم های فانتزی  غافل نشین فیلم های کودکانه زیاد ببینین ...

دیروز و دیشب دو تا فیلم کودکانه دیدم که فقط اسماشون و میگم و اگر دوست داشتید یکم بچگی کنید حتما ببینید

1/The.BFG.2016 در سبک غول های مهربون

2/Petes.Dragon.2016 اینم در سبک یه اژدهای مهربون

این فیلما رو با خانواده هم میتونید ببینید مشکل ندارن(اسمایل)

حالا چرا قفلی زدم رو تحلیل فیلم ؟ چونکه خوب من هی دارم فیلم دانلود میکنم و میبینم و پاک میکنم پیش خودم گفتم بهتره که لااقل یه جا ثبتش کنم برای جریده عالم و دوام ما...

ضمن اینکه میخوام تمرین تحلیل کنم و بنویسم و شاید زمان که بگذره پیشرفت کنم

برم برای فیلم بعدی...

این طوری مجبورم زود به زود بیام



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد