رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم
رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم

خون ارزان ترین نوشیدنی تاریخ

Interview With A Vampire

یه فیلم پر بازیگر و قدیمی و خوب از اسمش هم معلومه دیگه .خون آشام و تاریخ امریکا.

مگه قراره همه فیلم های فاخر دنیا رو من ببینم ؟خوب گاهی دلم میخواد خاطرات خون آشام ببینم.یه عالمه جمالت فلسفی یه عالمه تصویر از زندگی و مرگ.در کل به هیچ وجه این سبک رو دوست ندارم اما از دیدنش هم اجتناب نمیکنم.واقعا چی میشد ما نامیرا میشدیم؟کسی نمیدونه ...خواستین ببینین چیزی و از دست نمیدین چون میشه جملات خوبش رو شنید و لذت برد.در هر حال فکر کنم اینم اخرین فیلم امشب بود و الان وقت کتابه.

از اون عادتا که گفتم میخوام نهادینش کنم شبی 15 دقیقه (فعلا) کتاب خوندن و بعد خوابیدن است

مواظب خوبی هاتون باشین...

نظرات 1 + ارسال نظر
ن شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 00:58

و بعد خوابیدنه. اینجا کسره گذاشتن غلطه
خوابیدنه = خوابیدن است
همه اون وری اشتباه می نویسن تو هم این وری!

بله درسته اصلاح میکنم ...تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد