رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم
رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم

بیرانوند های روزگار

این پسر یکی از کسانی بود که کلا ازش خوشم نمی اومد.کلا از کسایی که فکر میکنن اگر سختی کشیدن کار مهمی انجام دادن خوشم نمی اومد و نمیاد ولی دلیل نمیشه بهش افرین نگم برای بازی خوبش برای تلاشش و برای مهار ضربه رونالدو که از ابتدای پیداشش ازش خوشم نمی اومد.من کلا اینطوری ام که بصورت دیفالت از بقیه خوشم نمیاد وقتی هم از کسی خوشم بیاد اینطوری نیست که باز هر کاری دلش خواست میتونه انجام بده و من کماکان ازش خوشم بیاد.بی رحمانه ازش کنار میکشم.کلا توی این 18 سال بعد از مرگ پدر من قدر یه کهکشان تغییر کردم.

بریم سر بیرانوند...

سختی کشیده خیلی ها هم هستن که سختی کشیدن اما باور کنیم برای ایجاد شرایط پیشرفت باید شرایطش باشه...روزی که خونه رو ترک کردم که مستقل بشم همه گفتن نکن ...همه گفتن نرو...همه گفتن نمیتونی...نمیشه...میتونستم اگر احساساتی نمیشدم.اگر دلم برای برادر هام و مادرم نمیسوخت و بر نمیگشتم.اما یک روز عطای پیشرفت رو به لغایش بخشیدم و برگشتم.همه جوره سگ دو زدم هنوز برای علاقه ام تلاش میکنم اما واقعا نمی تونم بی محابا پیش برم چون گاهی ادم فدا میشه تا دیگران رو هم به سر انجام برسونه ولی میشه خودخواه بود و به پیشرفت فکر و وقتی رفتی اون بالا خودخواهی هات و دیگه کسی نمیبینه فراموش میکنن مثل حالا که فداکاری ها رو نمیبینن.ما کلا عادت داریم که از دیگران بت بسازیم ولی من همیشه میگم هر چقدر هم تلاش کنی کار خاصی نکردی چون تلاش همیشه نتیجه میده اما به چه قیمتی؟؟؟قیمت بعضی ها بالاست گاهی حتی نمیشه نزدیکشون شد و قیمت بعضی ها به اندازه ی خواخواهیشون کمه.یادم نمیره وقتی همین جوون با شارلاتان بازی قیمت خودش رو تو لیگ بالا برد و خیلی ها ازش خرده گرفتن شاید بقیه یادشون بره ولی من یادم نمیره .قرار نیست موفقیت انسانیت رو نابود کنه.و تو جامعه ی ما همه از این ادم بد ها خوششون میاد چون به ذات خودشون بر میگرده وقتی ته ذهنمون یه علی بیرانوند باشه که برای پول هر کاری بکنه به این ادم ها افتخار میکنیم.

کسی از نسرین ستوده حرفی نمیزنه از سلطانی ها نمیگن از دانشجو های در بند حرفی نمیزنن چون ذاتشون با حق طلبی همخونی نداره...

ادم هایی که فکر میکنن اگر کسی بهشون کم محلی کنه ادم مهمیه و باید بیشتر بهش احترام بزارن.فرقی نمیکنه کجای دنیا باشی و تو چه مکتبی رشد کنی وقتی ذاتت خورده شیشه داشته باشه وقتی پر از عقده باشی یه جا ورم میکنه اینها و سمبلت میشه علی بیرانوند...

شما فکر کن من حسودم شما فکر کن من بدبینم شما فکر کن من حقیرم ولی ما این بیرانوند ها رو بوجود اوردیم و شدیم ملتی که الان هست.ما کیرووش باکلاس رو تحویل گرفتیم و کیرووش پر حاشیه تحویل دادیم مایی که سرشار از کمبود هایی هستیم ما که بیماری جنسی داریم مایی که افسرده ایم مایی که یک روز نابود خواهیم شد.مایی که دنیا از تفکر و بی شعوری و بی فرهنگی مان به ستوه امده...

دوستی دارم که در یک کشور خاور دور دکتری میخونه.در سه سال گذشته حتی با همکلاسی های ایرانیش فارسی حرف نمیزنه و کلا از هرگونه برخورد با اونها خود داری میکنه وقتی میگم چرا میگه خودمون میدونی چه گهی هستیم پس بهتر یه ادم های جدیدی رو برای هم نشینی انتخاب کنیم...و از انتخابش به شدت راضی و من هم بهش حق میدم...

اقا بهتون بر نخوره یکم واقع بین باشین بد نیست ...

برم /بیام /شاید بازم نوشتم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد