رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم
رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم

لذت مسیر

راه های اشتباه همیشه قشنگ ترین منظره ها رو دارن جوری که نمی خوای ازش برگردی گاهی میدونی این مسیر تو به جایی که میخوای نمی رسونه ولی این جذابیت لامصب هی بهت میگه حالا بزار برم شاید تهش با جای خوبی رسید.

راه های اشتباه قطعا ادم رو  به یه مقصدی میرسونه اما کی میدونه چی در انتظار ادمه؟

من خدای رفتن مسیر های اشتباهی ام.یعنی حتی قبل از رفتن توی اون مسیر میدونم اشتباه ولی ادامه میدم

نمی تونم با ارامش زندگی کنم باید تما یه مسیر اشتباه رو برم تا بفهمم که اشتباه بوده ولی اخرش به گا میرم.

من مسیر های اشتباه رو میرم چو دلم میخواد

من همه نباید ها رو امتحان کردم چون دلم میخواد

و در نهایت به گا میرم چون باز دلم میخواد

بالاخره که میمیرم چون اون دلش میخواد پس اینجا  که دست منه بزار به دل خودم باشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد