رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم
رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم

فیلم بازی دی ماه

The.Bachelors.2017

یک درام بی هیجان و ارام .از انها که بعد از چند دقیقه میدانی فقط باید دیاوگ ها را بخوانی و منتظر یک سری اتفاقات باشی.فیلمی که دیدنش خیلی خوب است اما ندیدنش هم چیزی را از شماکم نمیکند.بازی های تقریبا روان و یک دست بدون اغراق.

داستان در مورد مردیست که بعد از 33 سال زندگی مشترک همسرش را از دست میدهد.فقدان همسر و عدم سوگواری مرد ایجاد بحران میکند و رفته رفته شما را همراه با خودش در باتلاق افسردگی خود فرو میبرد و وقتی مثل ققنوس بر میگردد انگار خود شما هستید که ظفرمندادنه از یک جنگ با خودتان برگشته اید.

روابط روابط روابط اینکه ادم های فیلم های درام اینقدر منطقی و بدون بزرگنمایی با هم ارتباط بر قرار میکنند من یکی را دیوانه میکند.

نکته بعدی این است که ما هیچوقت افسردگی را اینقدر جدی نمیگیریم که انها میگیرند.و اینکه در بدترین حالت افسردگی تنها کسی که بیشترین کمک را میتواند به شما بکند خودتان هستید ولا غیر...

امشب اگر بشه میخوام یه فیلم خوب دیگه ببینم.بعد از گلدن گلوب یه سری لیست مونده رو دستم که باید دانلود کنم و ببینم.حالم خیلی فرقی نکرده مجبورم خودم و سرگرم کنم و چند تا ایده که دارم پردازش کنم که بتونم بنویسم و یه داستان ازش در بیارم.

چند دقیقه قبل تصویری با برادر وسطی حرف زدم در ینگه دنیا.تصویر جنگ های پر از برف که من مدت هاست چنین برفی ندیدم و سرمایی که از نوک دماغش مشخص بود.فعلا که توی کمپ است و هیچکاری نمیتواند بکند تا هوا گرم تر شود و بشود از جنگل رفت و رسید یک جای درست و درمان.

و این یکهفته اخیر قفلی زدم رو البوم "روزبه بمانی"و قطعا اخرش کارم به تیمارستان میرسد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد