رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم
رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم

خلسه های غیر توصیف

نگم براتون که الان چقدر مستم....

جاتون خالی رفتم یه تگری زدم و اومدم.الان تغریبا در بهترین حالت بعد از مستی ام.البته همون طور که مشاهده نمیکنید تمام تلاشم رو میکنم که اشتباه ننویسم.امروز دو تا از دوستامون بهمون خبر دادن که دو قلو بچه دارن.

نمی ددونم نا خدا گاه چرا ایقندر خوشحالم.

عینکم رو عوض کردم.تغریبا میشه گفت بعد از ده سال یا بیشتر رفتم تو یه فرم جدید.

حتی گوشیم رو هم عوض کردم.

کلا همه چیز و عوض کردم.

شاید باورتون نشه ولی باور کنید اینقدر مستم که فقط دوست دارم برم بخوابم....

یه حال خوب با حال دارم

امیدوارم نصیبتون بشه..........................................................

پ.ن:برگشتم ببینم گندی نزدم ...و دیدم زیاد هم گند نزده بودم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد