رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم
رادیکال 63

رادیکال 63

نوشتن تنها راه نجاتم بود ، نوشتم

گیج گنگ یعنی من

معمولا نزدیک به روزهای پایانی سا حجم کار ها و سفارش ها زیاد میشه و خوب امسال چون دست تنهام و برادر وسطی نیست از قبول سفارش ها به معذوریت افتادم .مجبورم یه سری کار ها رو رد کنم.همین تنها بودن سر کار ها هم بی حوصله و بی انگیزه میکنه ادم رو.مجبورم برای طی شدن ساعت ها حین کار موزیک بزارم و این چند وقت هم قفلی زدم روی اهنگ های غمگین و گاهی اونقدر بهم میریزم که هیچکاری نمی تونم بکنم میزنم بیرون و با ماشین چرخ میزنم و سیگار میکشم بلکه فضا و روحیه ام عوض بشه.

سرفه هام بدتر شده و خیلی داره اذیتم میکنه معدم چند وقته که به الکل واکنش منفی نشون میده و من با پرویی تمام بهش محل نمیدم.احساس میکنم دارم بدنم و مصرف میکنمو به شکل احمقانه ای بهش بی اهمیتم.

یه جور گیج گنگم که تا حالا سابقه نداشته .

چرا این روزهای بی خود جاش و به روزهای بهتر نمیده ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد